31 Mart 2008 Pazartesi

SOBEEEEE! A'DAN Z'YE




Aslında daha 3 gün önce sobelenmiştim ama bu seferde canımmmm arkadaşım
YÜXELCE
arkadaşım sobelemiş.kendisine benide hatırladığı için çok teşekkür ediyorum,sevgilerimi gönderiyorum:)))
Sobenin konusuda pek hoş doğrusu A'DAN Z'YE:
A:Aşk,
B:Birliktelik,
C:Canolar(yani sizler)
Ç:Çay,çekirdek,Çocuklarım (benim evin olmazsa olmazları)
D:Deniz,Doğa,
E:Eşim,
F:Film gibi hayatlar,
G:Gül,
Ğ:?,
H:Hayat,
I:Isınmak,
İ:ilgilenmek,
J:?
K:Kuran-ı Kerim
L:Lale devri çocuklarıyız biz....
M:Mutfağım,
N:Ne pişirsemmm?
O:Oyuncak,
Ö:Örgü:terapi gibi birşey yani,
P:Piknik,
R:Radyo,
S:Sadakat,Samimiyet,
Ş:Şefkat,Şirinlik,
T:Ters tarafıma denkk gelme kötü olur,
U:Uykucu şirin,
Ü:Üzüntü,
V:Varolmak
Y:yaşama sevinci,
Z:Zihni sinir...
ben bu sobeyi çok sevdim,zevkle cevapladım,şimdi sıra benim sobeleyeceklerimde:kolay gelsiin!

orgubahcesi.com

knittingsidecar  guldefne-myoopie

0 yorum on "SOBEEEEE! A'DAN Z'YE"

Yorum Gönder