1 Nisan 2008 Salı

ARPACIK SOGANLI PATATES MUSAKKA VE COK TESEKKÜRLER





HERKESE SELAMLAR

SON DAKIKA GELISMESI: TÜM BLOGCULARIN DIKKATINE
ARKADASLAR SEVGILI ZEYNEP KARDESIMIN BLOGUDA AYNI
DURUMDAYMIS HERKES SIFRELERINI DEGISTIRSIN
ZEYNEP ARKADASIMIZ annemmutfakta.blogcu.com
bugün ayni durumda DIKKATYANI BLOGU ELE GECIRILMIS



BENI YORUMU VE MESAJLARI ILE
YALNIZ BIRAKMAYAN TÜM ARKADASLARIMA SONSUZ
TESEKKÜRLER.......AYRICA CANIM ASKIMA

COK UZUN OLACAK AMA LÜTFEN OKUYUN BENIM
YASADIKLARIMI YASAMAYIN !!!!!!!

Cok zor bir günün ardindan yikilmadim ayaktayim ve sizlerleyim
arkadaslar blogumun sifresi calindi ve baska kisilerin eline gecti
esimin uzun ugraslari sonucu tekrar kavustum ALLAHA SÜKÜRLER
olsun.

Neyseki yazilarimi paralel olarak yayinliyorum blogspottada
sizlere tavsiyemde yazilarinizi mutlaka öyle yapin en azindan
birine bir sey olursa digerinde devam edersiniz

Ben kaldigim yerden devam edecegim her iki blogumda da
sizlerleyim, cünki hepimiz büyük bir emek harciyoruz bloglarimiza
benim düsüncem birisi cökerse digeri kalir en azindan

Blogcuyu birakacagim dedim cogunuza ama inadina burdayim
kaldigim yerden devam ediyorum

BAZI ARKADASLAR NASIL ANLADINIZ DEMIS HEMEN CEVAP VEREYIM
BENIM EKLEMEDIGIM BIR RADYO VE CHAT ALANI EKLENMISTI
BIRDE SAYFAMA GIRIS ENGELENMISTI BASINIZA GELIRSE
HAABERINIZ OLSUN....... INSALLAH GELMEZ KIMSENIN BASINA YINEDE


BIRDE TAVSIYEM SIFRENIZI COK SIK ARALIKLARLA DEGISTIRIN





Diger blogumada buyrun buraya TIKLAYARAK bakin


VE ARPACIK SOGANLI PATATES MUSAKKA

ÖLCÜ VERMIYCEM KISI SAYISNA GÖRE AYARLAYIN

MALZEMELER:

* Patates

* Arpacik sogani

* Kiyma

* 1 tanede kuru sogan

* Salca,pul biber, kimyon,karabiber,tuz ve su

* Kizartmak icin sivi yag

* Kasar rendesi



YAPILISI:

* Patatesleri soyun halka halka dograyin, arpacik soganlari ayitlayip yikayin

* Tencereye siviyag koyup her ikisinide kizartin

* Kiymayi kavurun ,kuru sogani yemeklik dograyip ilave edin soteleyin

* Baharatlari ve salcayida ilave etip az pisirin

* Borcama kizartigimiz patatesleri ve arpacik soganlari yayin üzerine kiymali harci dökün

* Üzerine bir kase su gezdirin

* Ve kasar rendesi serpistirin

* Yesil biber ve domatesle süsler yapabilirsiniz isterseniz

* 200 derecelik firinda pisirin

AFIYET OLSUN



TEKRAR YORUMLARINIZ VE MESAJLARINIZ ICIN
TESEKKÜRLER BLOGLARINIZA AYRI AYRI UGRAYACAGIM
AMA GECIKEBILIRIM KUSURA BAKMAYIN
CÜNKI CALISIYORUM VE COK YOGUN 2 GÜN BENI BEKLIYOR SEVGILER

0 yorum on "ARPACIK SOGANLI PATATES MUSAKKA VE COK TESEKKÜRLER"

Yorum Gönder