14 Aralık 2009 Pazartesi

Çay Sofrası





Evet bu resim sevgili canım birtanem BİRSEN 'e ait.
Dün kendisine çay sofrasına davetli idim.Kız sevil ne işin var sakat ayağınla dediğinizi duyar gibiyim.Ya valla sormayın günlerdir evde idim sonrasındada sadece işe gidip geldim (bayramdan bu yana ) Eee hali ile bu kadar tempoya alışkın biri olarak çok sıkıldım ve kendimi birsencimin evinde buldum.Tabi bu harika masada..
Aslında bu buluşma daha önce olacaktı fakat buluşacağımız hafta benim ayağım çatlayıp alçıya alınması ile iptal edildi .Buluşmak düne kısmet oldu.
Sabah erkenden uyandım eşime bir güzel kahvaltı hazırladıktan sonra bu arda yeni kahvaltı takımım ile yakın zamanda tanışcaksınız. :)) neyse hazırladım çıktım yollara tabi taksi ile daha henüz sekiyorum öyle laylaylom yürüyemiyorum.Eve bir gittim bu şahane masa birsencimin hiç dinmeyen kahkası , Nilüfer ve kardeşi  Koreli Neslihan ile bana gülümsemesi ve tabi daha öncelerdende tanıdığım becerikli hatun Nurun gelmesi ile çok ama çok keyifli dakikalar geçirdik.Canım benim tekrar herşey için TEŞEKKÜR EDERİM.
HERŞEY MÜKEMMELDİ..

0 yorum on "Çay Sofrası"

Yorum Gönder