21 Aralık 2009 Pazartesi

Eskileri yenileme etkinliği




Eskileri yenileme etkinliği bu ay
sevgili arkadaşım AYŞEGÜL
ün ev sahibeliğinde devam ediyor...
arkadaşıma nazik daveti için çok teşekkür ediyorum...
ve en az 10 yıllık olan bu terliklerimi yenileyerek
kendisine sevgilerimi gönderiyorum...



Eski haliböyleydi,yolda görseniz yüzüne bile bakmazsınız...



Ben üstün zekam ile onlara böyle evde kalmış iplerimden süs yaparak üstlerine diktim...
Eeeeee malum devri hesap devri,kriz bizi teğet geçti....



Sonra ördüğüm parçaları üstüne yerleştirince
benim o eski püskü terliklerim bu hale geldiiii...



Aayyyyy çok şık oldularrr,
güle güle giyerim inşallah...
Ayşegül'üm bana gezmeye gelirsen söz veriyorum sanada bir kere giydiririm terliklerimi..
sevgiler canımmmm...
çok öptümm....

0 yorum on "Eskileri yenileme etkinliği"

Yorum Gönder