14 Şubat 2009 Cumartesi

SEVGİ PASTASI






Merhaba ,dün fotoğrafı yüklemeye çalışırken bloggerde sorun oldu ve 1 saatte aktaramadım.Bununla uğraşırken yazı filanda yazamadım.Tam yazarken telefonum çaldı ve pazar günü için bir dolu sipariş geldi.Yetiştirmek için doğruca mutfağa girmem gerekti. Koşuşturmam böylece başladı. Sizleri mecburen bu sevimli sevgi pastasıyla başbaşa bırakmış oldum:)Bu pastayı ise gelinimiz Sevgi , kardeşime sevgililer günü süprizi için düşünmüş bana da sadece uygulumak düştü:)

Pastanın vasıtasıyla herkesin sevgi gününü ,ve ayrıca çok sevdiğim cicişim yaramaz luluş'umun da doğumgününü geçte olsa kutluyorum. Allahım bütün güzel dileklerini kabul etsin.Hayırlı uzunnnnn ömürler nasip etsin.İyiki doğdun canım.Herkese sevgiler.


Evet prenses bu pasta senin;)

0 yorum on "SEVGİ PASTASI"

Yorum Gönder