14 Şubat 2009 Cumartesi

AŞK PASTASI & ÖDÜLLER...




her şeyden önce bu romantik sevgililer gününüzü kutlarım.dileğim bu günde tüm mutluluklar,hayaller,sevgiler hepimize gerçek olur.. daha önce bir arkadaşıma hediye ettiğim bu pastayı bu özel güne yayınlamayı uygun gördüm..
sevgili arkadaşım Mahbube ve çocukları pastayı çok beğendiler..çok hafif ve pratik bir pasta tavsiye ederim..AŞK PASTASI:
pandispanyası:
5 yumurta
3 kahve fincanı toz şeker
1 çay bardağı sıvıyağ
5 kahve fincanı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
kreması:
1 litre süt
5 yemek kaşığı nişasta
1 su bardağı toz şeker
50 gr margarin(oda sıcaklığında)
1 yumurtanın beyazı
1 paket vanilya
üzerine :
şeker hamuru
hindistan cevizi tozu
YAPILIŞI:
ilk önce kremamızı hazırlamak için sütle nişastayı karıştırarak kaynatıyoruz.sıcakken şekeri ve vanilyayı ilave edip çırpıyoruz.soğuyunca margarini ve yumurtanın beyazını ekleyip iyice çırpıyoruz.
pandispanya için yumurta ve şekeri beyazlaşıncaya kadar çırpıyoruz.sıvıyağ ekleyip biraz daha çırpıyoruz.en son unu , vanilyayı ve kabartma tozunu ilave ederek çok fazla çırpmadan karıştırıyoruz.yağlanmış kelepçeli kalıbımıza dökerek, 175 derecedeki fırınımızda kabarana dek pişiriyoruz.soğuyunca kalıptan çıkarıp ikiye kesiyoruz.arasını ve üzerini pişirdiğimiz krema ile kaplıyoruz.üzerine hindistan cevizi ekiyoruz.şeker hamurundan kalpli kalıplarla keserek pastamızı süslüyoruz.dolapta en az 3 saat soğuduktan sonra servis ediyoruz.AFİYET OLSUN...
BLOG ÖDÜLÜM...
bir kaç günki yoğun koşturmacamda bloğumla ve siz değerli arkadaşlarımla ilgilenemedim.umarım beni maruz görürsünüz.. beni bu güzel ödüle
layık gören sevgili canlarım arkadaşlarım :
hepinize sonsuzz teşekkür ederim..
ben bu ödülü 7 kişiyle sınırlandıramadım.çünki tüm arkadaşlarım emek verip zaman ayırarak yayın yapıyorlar.bunun için bu ödülü tüm arkadaşlarıma gönderiyorum..sevgilerimle...

0 yorum on "AŞK PASTASI & ÖDÜLLER..."

Yorum Gönder