14 Şubat 2009 Cumartesi

Yalancı kumpir




Bu yalancı kumpir tarifini blogcu arkadaşım hayalaleminden aldım. Hemen denemek istedim.
Benim gibi kumpir sevenler için hem kolay hemde çabucak oluveren bir tarif.Biz çok beğendik umarım siz de beğenirsiniz.

Malzemeler:

  • 1 kilo patates
  • arzuya göre salam, sucuk, sosis
  • garnitür
  • mısır
  • kornişon (aruzya göre)
  • tereyağ 50 gr
  • kaşar peyniri

Hazırlanışı:

Önce patatesleri iyice yumşayana kadar haşlayalım. Borcama koyup tereyağ ile beraber iyice ezelim. Robotta püre yapmayı ben sevmiyorum buyüzden çatal ile ezdim.

Üzerine sırayla diğer malzemelerimizi koyalım. En üste de kaşarpeyniri serpelim. Önceden ısıtılmış fırında peynirler eriyene kadar pişirelim.
Arzuya göre mayonez ve ketçap ile servis yapabilirsiniz.


Afiyet olsun

0 yorum on "Yalancı kumpir"

Yorum Gönder